Do not give up, the beginning is always the hardest.

Numera är min svart pärla en dubbel klass 3 hund!
Bästa lilla loppan, det är bara ca 4 månader sedan vi debuterade om nu är hon redan en dubbel klass 3 hund. Att tillägga kan ju vara att från 19 maj till 7 juli så blev det inget tävlande för Pi (ca7 veckor), då jag var i Spanien sen var det midsommar, SM, peace…
Hon är helt otrolig denna hund och jag är bara SÅ glad att hon är min ❤

Trots att vi vann agility 2an i lördags så var jag verkligen inte på topp och känslan efter denna helg är verkligen kass.. Jag mådde inte bra och Piris starter var sämst, igen.. Men nu måste det bli ändring på det, för såhär kan vi inte ha det. Jag blir bara irriterad och det gör henne frustrerad. Dumt och orättvist mot oss båda. Det är nog väldigt bra för oss att det snart blir mindre med tävlingar framöver, så vi får träna! 🙂

 

Lämna en kommentar