dax att vakna ur vintervilan nu..

Från och med imorgon så tar jag och Piri upp vår träning ordentligt igen! Vi har en hel del planerat träningsmässigt inför framtiden och det känns faktiskt underbart roligt. 🙂

Lite av det vi har planerat för den närmsta framtiden är; Vinterträning med Sandvikens BK i Jäderfors, Vinterträning med GHU i Gävle, Lydnadskurs och träning hos Anna Hilding, helgkurs i Freestyle för Mari och Linda, Föreläsning för Ann Essner, privat agilitykurs för Liza (måste hitta ett datum som passar bara) och ev kanske vi kommer åka på en träningstävling i agility (endast för miljöträning och att främst få träna på våra starter, för vi är långt ifrån tävlingsklara ännu..)

sen Vecka 4 kommer jag spendera i Idre med några underbara vänner! Något som jag ser fram emot jätte mycket 🙂

Som ni märker har jag mycket grupp träningar planerade, detta för att det är i den miljön vi behöver mycket träning! (både jag och Piri)

Lämna en kommentar